Λίστα αντικειμένων
Το κλισέ ‘people first’ δεν μπορεί να περιγράψει τη σημασία του ανθρώπινου δυναμικού και των αξιών που φέρνει σε κάθε επιχείρηση.
Εδώ και 13 χρόνια, στο Contact center της Data Consultants, αυτός είναι ο τρόπος λειτουργίας και η κουλτούρα μας. Να βρίσκουμε τους κατάλληλους ανθρώπους που με μεράκι και επαγγελματισμό θα πραγματοποιούν τους στόχους επικοινωνίας κάθε πελάτη.
Άνθρωποι και συνεργάτες
Οι επιτυχίες του Contact center μας είναι αποτέλεσμα αυτών των εξειδικευμένων και έμπειρων επαγγελματιών που συνεργάζονται, δουλεύουν ακούραστα και σε τόσα διαφορετικά και απαιτητικά projects. Οι άνθρωποί μας είναι η κινητήριος δύναμή μας και όλα τα κάνουμε, σαν μία ομάδα, με ένα χαμόγελο!
Η ομάδα του Contact center έχει μια επιπλέον πρόκληση. Τη διαρκή και ισότιμη συνεργασία μεταξύ διαφορετικών ειδικοτήτων και αντικειμένων: τηλεφωνητές (agents), επιθεωρητές (supervisors) και υπεύθυνοι έργων (project manager). Me 100.000 κλήσεις ημερησίως φαντάζεστε πόσο εύκολο είναι να διαλυθούμε... Κι όμως οι ικανοποιημένοι πελάτες είναι το «νόμισμα» με το οποίο γινόμαστε καλύτεροι και όλοι μαζί διορθώνουμε κάθε μέρα τις λειτουργίες και τις διαδικασίες μας. Οι έμπειροι και εκπαιδευμένοι agents του call center διαθέτουν:
- μεγάλη εμπειρία στη διαχείριση κλήσεων,
- άριστη ικανότητα τηλεφωνικής επικοινωνίας,
- ήθος-ευγένεια-επαγγελματισμό,
- εμπειρία στη διαχείριση αντιρρήσεων και απαιτητικών ερωτήσεων
- δεξιότητες και γνώσεις σε παραδοσιακές και σύγχρονες μορφές επικοινωνίας.
Η διοικητική ομάδα διαθέτει μεγάλη εμπειρία στην οργάνωση, παρακολούθηση και αξιολόγηση των έργων και του προσωπικού.
Εταιρική Κουλτούρα
Αξιοποιούμε τις δεξιότητες των στελεχών της ομάδας μας και στόχος μας αποτελεί η προσωπική και ομαδική εξέλιξη. Η προσωπική ανάπτυξη των εργαζομένων, η συνεχής εκπαίδευση και κατάρτιση του ανθρώπινου δυναμικού αποτελούν το βασικό μας μέλημα.
Παρέχεται ένα άριστο εργασιακό περιβάλλον στο προσωπικό, στο οποίο βασική προτεραιότητα αποτελεί η καλλιέργεια του πνεύματος της ομαδικότητας, της συνεργασίας και της συνεχούς αναζήτησης γνώσης από τα στελέχη της, προκειμένου να βελτιώνει συνεχώς το επίπεδο των υπηρεσιών που παρέχει στους πελάτες της (ποιοτικές υπηρεσίες).