Loading...
 Start Page
go to top icon
Η τηλεγραμματεία από ένα contact center είναι «συνταγή επιτυχίας» για οργανισμούς και επιχειρήσεις
Κλίκ για μεγέθυνση
Δευτέρα 20 Ιούν 2022
Η παροχή τηλεγραμματειακής υποστήριξης (με outsourcing) σε φορείς και επιχειρήσεις για τις υπηρεσίες που αφορούν σε εξυπηρέτηση πολιτών και πελατών είναι «συνταγή επιτυχίας». Πρόκειται για μια ασφαλή και ποιοτική λύση, γιατί η εξυπηρέτηση του κοινού γίνεται απρόσκοπτα, με βάση κανόνες και σενάρια που θέτει ο φορέας ή η επιχείρηση. Είναι επίσης μια έξυπνη επιλογή, αν αναλογιστεί κάποιος τις ολοένα και περισσότερες τεχνολογικές εξελίξεις που εμφανίζονται.

Τα πλεονεκτήματα της τηλεγραμματείας

Οι υπηρεσίες τηλεγραμματειακής υποστήριξης (outsourcing) έχουν πολλά πλεονεκτήματα. Το ξέρουμε άλλωστε καλά στο Contact Center της Data Consultants, και το έχουμε στατιστικά καταγράφει, έχοντας συνεργαστεί για πολλά χρόνια με φορείς και οργανισμούς στους κλάδους Εξυπηρέτησης, Υγείας, Μεταφορών και Επικοινωνιών, και πολλών Δημοσίων υπηρεσιών πολίτη.

Πιο συγκεκριμένα, με την παροχή υπηρεσιών τηλεγραμματείας εξ αποστάσεως οι πολίτες εξυπηρετούνται γρήγορα και αποτελεσματικά, ιδιαίτερα οι ηλικίες που δυσκολεύονται κάπως με τη χρήση τεχνολογιών και διαδικτυακών αιτημάτων.

Οι υπηρεσίες μπορεί να είναι ολοκληρωμένες ή/και να επιλέγονται από ένα «μενού» αναγκών όπως τις ορίζει ο φορέας και οργανισμός με τον οποίο επικοινωνούν οι πολίτες: διεκπεραίωση και διαχείριση ραντεβού, ενημέρωση και εξυπηρέτηση των πολιτών, αιτήσεις και διαδικασίες.

Για το σύνολο αυτών των δράσεων οι φορείς που μας αναθέτουν να υλοποιήσουμε υπηρεσίες τηλεγραμματείας εξ αποστάσεως λαμβάνουν συνεχή ενημέρωση και αναφορές για ζητήματα που αφορούν την εύρυθμη λειτουργία τους. Γνωρίζουν πόσοι, πότε, για ποιο θέμα εξυπηρετήθηκαν και πως, ώστε να βελτιστοποιούν διαρκώς τις οργανωτικές λειτουργίες τους ή να επεκτείνουν τις υπηρεσίες τους προς τους πολίτες.

Ιδιαίτερη έμφαση δίνουμε στις υπηρεσίες τηλεγραμματείας εξ αποστάσεως, στην εξυπηρέτηση πολιτών που δεν έχουν το απαραίτητο γνωστικό υπόβαθρο για τις ψηφιακές υπηρεσίες. Για το σκοπό αυτό υπάρχουν καταρτισμένοι agents που τους καθοδηγούν λεπτομερώς σε κάθε βήμα της διεκπεραίωσης των αιτημάτων και διαδικασιών.

Σημαντικό επίσης πλεονέκτημα είναι το διευρυμένο ωράριο λειτουργίας που εξασφαλίζει το Contact Center, διευκολύνοντας την πρόσβαση των πολιτών και δημιουργώντας θετική εικόνα για τον φορέα, οργανισμό, ή την επιχείρηση προς το εξυπηρετούμενο κοινό. Το διευρυμένο ωράριο ωφελεί και τον εξυπηρετούμενο πολίτη, ώστε να μη χάνει πολύτιμο χρόνο και να μην εκκρεμούν οι διαδικασίες διεκπεραίωσης που επιθυμεί.

Ως απόρροια των οφελών της τηλεγραμματείας εξ αποστάσεως (με outsourcing), γνωρίζουμε καλά στο Contact Center της Data Consultants πως ο αριθμός των ποιοτικών ραντεβού αυξάνεται, η αναμονή διεκπεραίωσης μειώνεται σημαντικά και αυξάνεται η ικανοποίηση των πολιτών.

Η ψηφιακή εξυπηρέτηση σε συνδυασμό με το outsourcing που υποστηρίζει το contact center συνιστά «συνταγή επιτυχίας» που εμείς στην Data Consultants ξέρουμε πώς να την κάνουμε πράξη.

Μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας

Είστε έτοιμοι να συνεργαστείτε μαζί μας;
Ας πάμε ένα βήμα μπροστά μαζί.

© Copyright 2024 DATA Consultants - Σύμβουλοι Ευρωπαϊκής & Περιφερειακής Ανάπτυξης