Λίστα αντικειμένων
Η εμφάνιση και η ραγδαία εξάπλωση του ιού covid-19 προκάλεσαν πρωτοφανείς αλλαγές σε κάθε πτυχή της καθημερινότητας όπως την ξέραμε. Τα κύρια συναισθήματα που επικρατούν είναι το άγχος, η ανησυχία για το αύριο, η αβεβαιότητα, ο φόβος για τη ζωή.
Στη δυσκολότερη θέση βρίσκονται οι άνθρωποι που πάσχουν από σοβαρά σωματικά και ψυχικά προβλήματα υγείας. Οι δυσκολίες που αντιμετωπίζουν τα νοσοκομειακά ιδρύματα και οι διαρκείς ακυρώσεις και αναβολές των τακτικών ραντεβού στα Εξωτερικά Ιατρεία, εντείνουν κάθε αρνητικό συναίσθημα φόβου και ανασφάλειας που ήδη είχαν πολλοί από αυτούς και πριν την εμφάνιση της πανδημίας.
Ανθρώπινη επαφή και επικοινωνία
Στην εξυπηρέτηση ασθενών, η αδυναμία ανθρώπινη επαφής και επικοινωνίας με τον θεράποντα ιατρό τους είναι ίσως η μεγαλύτερη δυσκολία που καλούνται να αντιμετωπίσουν. Είναι τρομερά σημαντικό για κάθε άνθρωπο να αισθάνεται την ασφάλεια ότι μπορεί να απευθυνθεί σε κάποιον σε περίπτωση ανάγκης.
Οι σωματικά και ψυχικά νοσούντες βρίσκονται ήδη σε ανάγκη, η οποία ωστόσο έρχεται δεύτερη μπροστά στον κίνδυνο εξάπλωσης του ιού. Στο σημείο αυτό, ξεκινά ο ρόλος του τηλεφωνικού κέντρου όπου οι ασθενείς μπορούν, όχι μόνο να καλέσουν για να κλείσουν κάποιο ιατρικό ραντεβού, όταν αυτό είναι εφικτό, αλλά και απλώς για να μιλήσουν σε κάποιον για το πρόβλημά τους που γνωρίζουν, ότι θα τους ακούσει. Πολλές φορές, στις περιόδους κρίσεων, αυτό αρκεί.
Τα στελέχη του Contact Center της Data Consultants ως συνεργάτες πολλών ετών με μεγάλα νοσοκομειακά ιδρύματα, προσφέρουμε καθημερινά μέσω της τηλεφωνικής επαφής ανθρώπινη επαφή και επικοινωνία στους ασθενείς. Η επικοινωνία και η εμπιστοσύνη που έχουμε αναπτύξει τόσα χρόνια, βοηθούν στο να μας εκφράζουν τα προβλήματα και τις ανησυχίες που έχουν εν μέσω πανδημίας.
Λαμβάνουμε πολλές κλήσεις, όχι για κάποιο ραντεβού, αλλά για να ζητήσουν καθοδήγηση στην διαχείριση του προβλήματος που έχουν, γιατί, ως ειδήμονες επί σειρά ετών, γνωρίζουν πως είμαστε σε θέση να δώσουμε πληροφορίες, πάντοτε στον βαθμό που μας επιτρέπεται.
Η μεγαλύτερη ανταμοιβή μας η εξυπηρέτηση
Οι ασθενείς που καλούν στο Contact center μας εκφράζουν πολύ συχνά την ευγνωμοσύνη τους για το πόσο σημαντικό είναι, που έχουν κάποιον να σηκώσει το τηλέφωνο και να τους ακούσει, και για εμάς αυτή είναι η μεγαλύτερη ανταμοιβή μας στην εξυπηρέτηση ασθενών. Είναι το ισχυρότερο κίνητρο, για να προσπαθούμε να κάνουμε το καλύτερο δυνατό.
Αξιοσημείωτο είναι το δίλημμα στο οποίο βρίσκονται, καθώς καλούνται να επιλέξουν ανάμεσα στη σοβαρότητα του προβλήματός τους και την πιθανότητα να κολλήσουν τον ιό σε τυχόν έκθεσή τους με κρούσμα, αν πάνε σε κάποιο νοσοκομείο.
Πληθώρα νοσοκομειακών ραντεβού ακυρώθηκαν αυτοβούλως από τους ίδιους λόγω του φόβου του ιού. Αλλά, ακόμη κι όταν επέλεξαν να αψηφήσουν το φόβο τους και τον κίνδυνο κλείνοντας ραντεβού, εκείνα ακυρώθηκαν, δεδομένου του ότι είχε δοθεί βαρύτητα στην αντιμετώπιση των κρουσμάτων, εντείνοντας ακόμη περισσότερο το αίσθημα της απόγνωσης που προϋπήρχε.
Εκτός από Contact center, είμαστε συνάνθρωποι!
Καλούμαστε πολύ συχνά να αντιμετωπίσουμε κρίσεις άγχους και πανικού από ανθρώπους που φοβούνται για τη ζωή τους και προσπαθούμε, αφενός, να καθησυχάζουμε στο επίπεδο που μας επιτρέπεται και, αφετέρου, να ενημερώνουμε στο επίπεδο που μπορούμε.
Η ποιότητα των κλήσεων που λαμβάνουμε καθημερινά, δείχνει αυτή ακριβώς την ανησυχία και αφορά, ξεκάθαρα, επείγοντα ραντεβού των οποίων η πραγματοποίηση δεν παίρνει άλλη παράταση.
Έντονη δυσανασχέτηση εντοπίζεται στα πιο επείγοντα περιστατικά χρόνιων ασθενειών, και συγκεκριμένα στα ογκολογικά, καρδιολογικά, αιματολογικά, διαβητολογικά, νεφρολογικά, όπου πολλές φορές οι ασθενείς μας ενημερώνουν ότι είναι ζήτημα ζωής και θανάτου να κλειστεί κάποιο ραντεβού, καθώς είτε ακολουθούν ήδη κάποια θεραπεία είτε πρόκειται για τακτική επανεξέταση όπου θα τους χορηγηθεί νέα θεραπεία.
Η πανδημία Covid-19 επαναπροσδιόρισε την επικοινωνία των ασθενών με το τηλεφωνικό κέντρο, και πλέον δεν είμαστε απλά Contact center που κλείνει και διαχειρίζεται ραντεβού, αλλά μέσο ανθρώπινης υποστήριξης, επαφής και τηλεφωνικής επικοινωνίας.
Σύμφωνα με τον φιλόσοφο Mihail Bakhtin, «Δεν υπάρχει τίποτα πιο τρομακτικό για τον άνθρωπο, από την έλλειψη επικοινωνίας», και αυτή την πρόκληση καλούμαστε καθημερινά να αντιμετωπίσουμε.
Στη δυσκολότερη θέση βρίσκονται οι άνθρωποι που πάσχουν από σοβαρά σωματικά και ψυχικά προβλήματα υγείας. Οι δυσκολίες που αντιμετωπίζουν τα νοσοκομειακά ιδρύματα και οι διαρκείς ακυρώσεις και αναβολές των τακτικών ραντεβού στα Εξωτερικά Ιατρεία, εντείνουν κάθε αρνητικό συναίσθημα φόβου και ανασφάλειας που ήδη είχαν πολλοί από αυτούς και πριν την εμφάνιση της πανδημίας.
Ανθρώπινη επαφή και επικοινωνία
Στην εξυπηρέτηση ασθενών, η αδυναμία ανθρώπινη επαφής και επικοινωνίας με τον θεράποντα ιατρό τους είναι ίσως η μεγαλύτερη δυσκολία που καλούνται να αντιμετωπίσουν. Είναι τρομερά σημαντικό για κάθε άνθρωπο να αισθάνεται την ασφάλεια ότι μπορεί να απευθυνθεί σε κάποιον σε περίπτωση ανάγκης.
Οι σωματικά και ψυχικά νοσούντες βρίσκονται ήδη σε ανάγκη, η οποία ωστόσο έρχεται δεύτερη μπροστά στον κίνδυνο εξάπλωσης του ιού. Στο σημείο αυτό, ξεκινά ο ρόλος του τηλεφωνικού κέντρου όπου οι ασθενείς μπορούν, όχι μόνο να καλέσουν για να κλείσουν κάποιο ιατρικό ραντεβού, όταν αυτό είναι εφικτό, αλλά και απλώς για να μιλήσουν σε κάποιον για το πρόβλημά τους που γνωρίζουν, ότι θα τους ακούσει. Πολλές φορές, στις περιόδους κρίσεων, αυτό αρκεί.
Τα στελέχη του Contact Center της Data Consultants ως συνεργάτες πολλών ετών με μεγάλα νοσοκομειακά ιδρύματα, προσφέρουμε καθημερινά μέσω της τηλεφωνικής επαφής ανθρώπινη επαφή και επικοινωνία στους ασθενείς. Η επικοινωνία και η εμπιστοσύνη που έχουμε αναπτύξει τόσα χρόνια, βοηθούν στο να μας εκφράζουν τα προβλήματα και τις ανησυχίες που έχουν εν μέσω πανδημίας.
Λαμβάνουμε πολλές κλήσεις, όχι για κάποιο ραντεβού, αλλά για να ζητήσουν καθοδήγηση στην διαχείριση του προβλήματος που έχουν, γιατί, ως ειδήμονες επί σειρά ετών, γνωρίζουν πως είμαστε σε θέση να δώσουμε πληροφορίες, πάντοτε στον βαθμό που μας επιτρέπεται.
Η μεγαλύτερη ανταμοιβή μας η εξυπηρέτηση
Οι ασθενείς που καλούν στο Contact center μας εκφράζουν πολύ συχνά την ευγνωμοσύνη τους για το πόσο σημαντικό είναι, που έχουν κάποιον να σηκώσει το τηλέφωνο και να τους ακούσει, και για εμάς αυτή είναι η μεγαλύτερη ανταμοιβή μας στην εξυπηρέτηση ασθενών. Είναι το ισχυρότερο κίνητρο, για να προσπαθούμε να κάνουμε το καλύτερο δυνατό.
Αξιοσημείωτο είναι το δίλημμα στο οποίο βρίσκονται, καθώς καλούνται να επιλέξουν ανάμεσα στη σοβαρότητα του προβλήματός τους και την πιθανότητα να κολλήσουν τον ιό σε τυχόν έκθεσή τους με κρούσμα, αν πάνε σε κάποιο νοσοκομείο.
Πληθώρα νοσοκομειακών ραντεβού ακυρώθηκαν αυτοβούλως από τους ίδιους λόγω του φόβου του ιού. Αλλά, ακόμη κι όταν επέλεξαν να αψηφήσουν το φόβο τους και τον κίνδυνο κλείνοντας ραντεβού, εκείνα ακυρώθηκαν, δεδομένου του ότι είχε δοθεί βαρύτητα στην αντιμετώπιση των κρουσμάτων, εντείνοντας ακόμη περισσότερο το αίσθημα της απόγνωσης που προϋπήρχε.
Εκτός από Contact center, είμαστε συνάνθρωποι!
Καλούμαστε πολύ συχνά να αντιμετωπίσουμε κρίσεις άγχους και πανικού από ανθρώπους που φοβούνται για τη ζωή τους και προσπαθούμε, αφενός, να καθησυχάζουμε στο επίπεδο που μας επιτρέπεται και, αφετέρου, να ενημερώνουμε στο επίπεδο που μπορούμε.
Η ποιότητα των κλήσεων που λαμβάνουμε καθημερινά, δείχνει αυτή ακριβώς την ανησυχία και αφορά, ξεκάθαρα, επείγοντα ραντεβού των οποίων η πραγματοποίηση δεν παίρνει άλλη παράταση.
Έντονη δυσανασχέτηση εντοπίζεται στα πιο επείγοντα περιστατικά χρόνιων ασθενειών, και συγκεκριμένα στα ογκολογικά, καρδιολογικά, αιματολογικά, διαβητολογικά, νεφρολογικά, όπου πολλές φορές οι ασθενείς μας ενημερώνουν ότι είναι ζήτημα ζωής και θανάτου να κλειστεί κάποιο ραντεβού, καθώς είτε ακολουθούν ήδη κάποια θεραπεία είτε πρόκειται για τακτική επανεξέταση όπου θα τους χορηγηθεί νέα θεραπεία.
Η πανδημία Covid-19 επαναπροσδιόρισε την επικοινωνία των ασθενών με το τηλεφωνικό κέντρο, και πλέον δεν είμαστε απλά Contact center που κλείνει και διαχειρίζεται ραντεβού, αλλά μέσο ανθρώπινης υποστήριξης, επαφής και τηλεφωνικής επικοινωνίας.
Σύμφωνα με τον φιλόσοφο Mihail Bakhtin, «Δεν υπάρχει τίποτα πιο τρομακτικό για τον άνθρωπο, από την έλλειψη επικοινωνίας», και αυτή την πρόκληση καλούμαστε καθημερινά να αντιμετωπίσουμε.